Medijsko planiranje je sastavni dio marketinške strategije. Medijsko planiranje započinje prikupljanjem činjenica o proizvodu, tržištu kojem je proizvod namijenjen (ciljane grupe, trenutna pozicija proizvoda i mogućnosti) kao i o medijima koji prate ciljane grupe. Posebno treba obratiti pažnju na odabir medija, period oglašavanja i troškove medijske kampanje, odnosno budžet određen za specifični medijski plan.
Svaka reklamna kampanja sadrži tri osnovna elementa: istraživanje, kreativni dio i medijski plan. Svaki od spomenuta tri elementa je izuzetno bitan za uspješnu reklamnu kampanju.
U našoj organizaciji pružamo mogućnost oglašavanja i reklamiranja putem zakupa medijskog prostora za:
- TV i radio – obuhvaća zakup TV-a i radio prostora, izradu radio reklama
- Tiskovni mediji – obuhvaća izradu PR oglasa i članaka te zakup prostora u tiskovnim medijima
- Digitalni mediji – kreiranje Google AdWords kampanja, Facebook i Instagram oglašavanje, oglašavanje na web portalima, izrada PR članaka za web portale
Kontaktirajte nas!