Medijsko planiranje je sastavni dio marketinške strategije. Medijsko planiranje započinje prikupljanjem činjenica o proizvodu, tržištu kojem je proizvod namijenjen (ciljane grupe, trenutna pozicija proizvoda i mogućnosti) kao i o medijima koji prate ciljane grupe. Posebno treba obratiti pažnju na odabir medija, period oglašavanja i troškove medijske kampanje, odnosno budžet određen za specifični medijski plan.

Svaka reklamna kampanja sadrži tri osnovna elementa: istraživanje, kreativni dio i medijski plan. Svaki od spomenuta tri elementa je izuzetno bitan za uspješnu reklamnu kampanju.

U našoj organizaciji pružamo mogućnost oglašavanja i reklamiranja putem zakupa medijskog prostora za:

  • TV i radio – obuhvaća zakup TV-a i radio prostora, izradu radio reklama
  • Tiskovni mediji – obuhvaća izradu PR oglasa i članaka te zakup prostora u tiskovnim medijima
  • Digitalni mediji  – kreiranje Google AdWords kampanja, Facebook i Instagram oglašavanje, oglašavanje na web portalima, izrada PR članaka za web portale

Kontaktirajte nas!

+385 (0)1 6177 524

+385 (0)1 6176 887

Florijana Andrašeca 22/IV, 10000 Zagreb, Hrvatska

Jelena: +385 (0)99 68 12 026

Tanja: +385 (0)98 46 97 39

Kontrast d. o. o.

OIB: 57197539378

Matični broj: 080178593

Temeljni kapital: 21000,00

Uprava: Jelena Koblar